Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě www.svetovacokolada.cz

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ


Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vztah mezi kupujícím a prodávajícím a jsou pro obě strany závazné.

Prodávajícím se rozumí firma provozovatel internetového obchodu www.svetovacokolada.cz, kterým je firma Health Link s.r.o., Holická 1173/49a, Olomouc (prvozovna Hamerská 859), IČO:25865501, DIČ:CZ25865501

Kupujícím se rozumí spotřebitel, firma, instituce, Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v návrhu kupní smlouvy – objednávce. Samotná kupní smlouva vzniká dodáním zboží. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí.Ceny uvedené v internetovém obchodu www.svetovacokolada.cz jsou včetně DPH, prodávající je plátcem DPH.
Údaje uvedené na našich stránkách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Zboží je možno objednat následujícími způsoby:
- telefonicky na čísle 585 207 095

- písemně e-mail: info@svetovacokolada.cz

- v internetovém obchodu www.svetovacokolada.cz, kde můžete jednoduše a pohodlně objednávat pomocí nákupního košíku. Jakákoli z těchto forem je závazná. Podmínkou pro platnost Vaší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je současně návrhem kupní smlouvy, samotná kupní smlouva vzniká dodáním zboží. K uzavření návrhu kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
 

3) VRÁCENÍ ZBOŽÍ / ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Vzhledem k tomu, že k uzavření smlouvy dochází bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran, má kupující právo, dle občanského zákoníku č.367/2000, odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí kupující o této skutečnosti informovat prodávajícího a nepoškozené zboží bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebování poslat v původním obalu na vlastní náklady, ve výše uvedené lhůtě, spolu s originální fakturou, kompletním návodem a záručním listem (pokud byly dodány společně s výrobkem) zpět prodávajícímu na adresu: Health Link s.r.o., Hamerská 859, 779 00 Olomouc Zásilky neposílejte na dobírku, nebudou přijaty.
Po obdržení vráceného zboží, jeho kontrole a za splnění všech výše uvedených podmínek prodávající zákazníkovi vrátí zpět cenu zboží do 30-ti dnů převodem na účet nebo poštovní poukázkou.


4) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u daného přepravce ihned, nejpozději do dvou dnů. DŮLEŽITÉ: uchovejte veškerý obalový materiál včetně výplní!, v ideálním případě pořiďte fotodokumentaci. Následně nás prosím v zájmu urychlení řešení celé situace také informujte. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným skladováním.

Postup při případné reklamaci:

- informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně 

- zboží zašlete jako doporučený balík nebo cenný balík (doporučujeme pojistit na cenu vraceného zboží) Zásilky neposílejte na dobírku, nebudou přijaty.Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.


5) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Dle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou Vaše osobní data důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům. Provozovatel zde čestně prohlašuje, že neprodáváme, nepronajímáme a ani jinak neposkytujeme osobní data svých zákazníků žádné třetí straně. Osobní údaje budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů.Kupující využíváním služeb internetového obchodu dává souhlas ke shromažďování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace o zákazníkovi, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace). 

6) DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Termín dodání objednávky je 7 dní. Nicméně zboží expedujeme v nejkratším možném termínu. Vzhledem k tomu, že máme většinu položek skladem, je předpokládaný termín dodání 1-2dny.V případě, že nebude možné vyřídit objednávku v uvedeném termínu, nebo nebude některá z položek skladem, budeme Vás kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu.

 

Dodací podmínky: Zboží zasíláme v rámci České republiky prostřednictvím přepravní společnosti DPD. Dodání je tak většinou druhý pracovní den po expedici zásilky. Pokud si vyžádáte číslo zásilky, máte možnost sledovat zásilku on-line pomocí systému Track & Tracking, případně si změnit doručovací adresu. Více o doručovací službě DPD zde nebo na ww.chcisvujbalik.cz. Jednotná cena za balík poslaný přepravní společností DPD je 80 Kč. V případě zaslání zboží na dobírku účtujeme dobírkovné ve výši 45Kč. Zboží je také možné vyzvednout přímo v naší provozovně na adrese: Hamerská 859, Olomouc. V případě osobního převzetí zboží Vás budeme kontaktovat, jakmile bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí. Při dodání zboží v celkové hodnotě nad 5.000 Kč Vám nebudeme při platbě předem na náš bankovní účet účtovat poplatky za dopravu. 
Zásilky posílané do zahraničí budeme řešit individuálně – možnost fakturace v CZK nebo EUR!


Platební podmínky:

Zboží lze zaplatit těmito způsoby:

a) terminálem PayPal http://www.svetovacokolada.cz/karty/paypal.php

b) dobírkou - při předání zboží zákazník dopravci zaplatí v hotovosti. Dopravce není před zaplacením oprávněn před zákazníkem zásilku rozbalovat, případně kontrolovat obsah. Příplatek za dobírku je 45Kč

c) převodem na bankovní účet

d) hotově – tento způsob je možný pouze při osobním odběru zboží. V případě osobního převzetí zboží Vás budeme kontaktovat, jakmile bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



AUTOMATICKÉ STORNO OBJEDNÁVKY

Platí pro objednávky, u nichž byla zvolena platba předem převodem na účet. Objednávky neuhrazené do čtrnácti dnů budou z účetních důvodů stornovány. Pokud budete mít i nadále o dané zboží zájem, je potřeba jej znovu objednat.

BALNÉ

Při klasických zásilkách balné neúčtujeme. Pokud si budete přát zaslat zboží ve speciálním polystyrénovém termoobalu, pro udržení tepelných podmínek, nabízíme dvě velikosti těchto obalů –

a) 30,5 x 50 x 21,5cm, s cenou 120,- + DPH

b) 32,5 x 52,5 x 29,5cm, s cenou 150,- + DPH